Informujemy, że z powodów technicznych składanie zamówień obecnie nie jest możliwe.

Kategorie

Wyszukiwarka

Filtrowanie

W jaki sposób trafiłeś na nasz sklep?

Jak Kupować?


Kupowanie w Sklepie Internetowym Gfree24 jest bardzo łatwe i składa się z kilku prostych kroków.


Krok 1 - wybór Produktów

Wybór Produktów
Produkty dostępne w Sklepie Internetowym podzielone są na kategorie (np. Pieczywo). Wszystkie kategorie znajdziesz w katalogu w lewej kolumnie. Dodaj wybrany produkt do koszyka poprzez kliknięcie "Dodaj do koszyka".


Status dostępności Produktów:

Produkt dostępny
Produkt dostępny w sklepie Gfree24.
Realizacja zamówienia zwykle trwa od 1 do 5  dni roboczych,
nie dłużej jednak niż 14 dni roboczych.
Dołożymy wszelkich starań, aby Zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.

Liczba sztuk ograniczona
Liczba sztuk produktu dostepnego w sklepie Gfree24 lub u Producenta jest ograniczona. Może się okazać, że nie będzie wymaganej przez Ciebie ilości sztuk tego produktu.

Na zamówienie
Zamówiony produkt jest sprowadzany na indywidualne zamówienie od producenta. Na ogół realizacja tego typu Zamówień zajmuje około 5 dni roboczych, nie dłużej jednak niż 14 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań, aby Zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Sporadycznie może się okazać, że sprowadzenie tego produktu nie będzie możliwe.

Produkt niedostępny
Produkt niedostępny w sklepie Gfree24 lub u Producenta.


Wyszukiwanie Towaru
Jeżeli szukasz konkretnego Produktu i znasz jego nazwę, wpisz ją w pole "Znajdź produkt..." znajdujące się w "Wyszukiwarce" i naciśnij „Szukaj”. Pojawi się lista produktów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.

Z listy Produktów możesz przejść do konkretnego produktu:
 klikając nazwę produktu,
 klikając jego zdjęcie,
 klikając "Szczegóły".

 
Krok 2 - Zakup

Zamówienie
Aby przejść do Koszyka wystarczy kliknąć "Koszyk".

Na stronie "Koszyk" zostanie wyświetlona zawartość koszyka, cena i liczba produktów.
Jeśli zmieniłeś liczbę produktów w "Koszyku" kliknij "Odśwież"
Następnie kliknij "Zamówienie".

Zostaniesz poproszony o "Zalogowanie/Zarejestrowanie" się lub skorzystania z "Zakupów jednorazowych". Po kliknięciu zostaniesz przekierowany do:
 wyboru sposobu płatności,
 wyboru sposobu dostawy,
 uzupełnienia danych do wysyłki,
 wyboru Faktura/Paragon.

Podsumowanie zamówienia
Sprawdź poprawność wszystkich elementów.
Jeśli chcesz dokonać zmian, kliknij "Koszyk".
Jeśli wszystko się zgadza, kliknij "Zamawiam".

Twoje Zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy Sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Jeżeli w trakcie obsługi Zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a  nie uda się nam skontaktować z Tobą w ciągu 2 dni roboczych, złożone Zamówienie może zostać anulowane.

Standardowy czas dostawy: od 1 do 2 dni roboczych, nie dłużej jednak niż 3 dni robocze.


Krok 3 - odbiór zamówionych Produktów i zapłata

Za Zamówienie możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub przelewem.
Przesyłka dostarczona będzie firmą kurierską lub transportem własnym firmy.

Co dzieje się z Zamówieniem
Drogą mailową poinformujemy Cię o każdym etapie realizacji Zamówienia. W pierwszym mailu otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia Zamówienia do naszego systemu. O aktualnym statusie realizacji Zamówienia zostaniesz poinformowany przez e-mail.
W przypadku złożenia Zamówienia i wyboru jako sposobu płatności przelewu, numer konta otrzymasz po wysłaniu Zamówienia. Realizacja Zamówienia na kilka Produktów uzależniona jest od najdłuższego terminu realizacji dla Produktów znajdujących się w koszyku.

Jeśli masz pytania skorzystaj z zakładki Pomoc.